სამუშაო შეხვედრა


კოლეგებთან შეხვედრა

     კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი


შეხვედრის თარიღი:  20 01.2020
შეხვედრის დრო: 15.00-17.00
შეხვედრის მიზანი: სასწავლო რესურსის მნიშვნელობის განსაზღვრა საგაკვეთილო
პროცესში.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი: ქეთო ცხადაძე
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3

#
მასწავლებლის სახელი და გვარი  
მასწავლებლის საკონტაქტო
 ინფორმაცია
 ხელმოწერა

1.
ქეთო ცხადაძე
595 29 10 49


2.
ნაილი მესხი
577641027

3
ივანე ჯანიაშვილი
577641023





კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი

შეხვედრის თარიღი24 01.2020       შეხვედრის დრო: 15.00-17.00
შეხვედრის მიზანი: სასწავლო რესურსის ,როგორც მოტივაციის ასამაღლებელი საშუალება მოსწავლეებში.
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი:ქეთო ცხადაძე
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3








#
მასწავლებლის სახელი და გვარი  
მასწავლებლის საკონტაქტო
 ინფორმაცია
 ხელმოწერა
1.
ქეთო ცხადაძე
595 291049

2
ნაილი მესხი
577641027

3
ივანე  ჯანიაშვილი
577641023





















კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
დასწრების ფურცელი

შეხვედრის თარიღი:  30 .01.2020                          შეხვედრის დრო: 15.00-17.00
შეხვედრის მიზანი: სასწავლო რესურსის შექმნა
შეხვედრის ორგანიზატორის სახელი და გვარი:ქეთო ცხადაძე
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 3

#
მასწავლებლის სახელი და გვარი  
მასწავლებლის საკონტაქტო ინფორმაცია
 ხელმოწერა
1.

ქეთო ცხადაძე
595 291049

2
ნაილი მესხი
577641027

3
ივანე ჯანიაშვილი
577641023








კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:



მასწავლებლისსახელი და გვარი: ქეთო ცხადაძე
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:20.01.2020.
II შეხვედრის თარიღი24 .01..2020.
III შეხვედრის თარიღი:30.01..2020
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო პროცესში.
II შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსი როგორც მოტივაციის ამაღლების საშუალება.
III შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის სახეები.
შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის მნისვნელობის განსაზღვრა.
II შეხვედრის მიზანი:როგორ ამაღლებს სასწავლო რესურსი მოსწავლეთა მოტივაციას
III შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის სახეების გაცნობა,მათი გამოყენების  აუცილებლობა და თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.




















მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი

სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.


მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნაილი მესხი

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური. 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისათვის
სამივე შეხვედრის ეფექტურობას შევაფასებ 10 ქულით.რადგან შეხვედრებზე კარგად გავიგე სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა .გავიგე სასწავლო რსურსის სახეები.გავიაზრე რესურსის გამოყენების მნიშვნელობ.ვთვლი,რომ სასწავლო რესურსის გამოყენება  დამეხმარება შევძლო საგაკვეთილო  მიზნის მიღწევა და დავხვეწო ჩემი პროფესიული უნარები.

მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ივანე ჯანიაშვილი

გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური. 

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?

სამივე შეხვედრა ჩემთვის იყო ეფექტური,საინტერესო იყო წარმოდგენილი საკითხები.განხილვის პროცესში ჩემთვის საინტერესო მრავალი დეტალი გამოიკვეთა,კერძოდ ყოველთვის მაინტერესებდა თვალსაჩინოებების გამოყენების მნიშვნელობა გაკვეთილზე.გავიგე ბევრი რამ  და ამ შეხვედრების შემდეგ გავიაზრე,რომ პედაგოგებმა თავად უნდა შექმნან რესურსები,რასაც ნამდვილად განვახორციელებ და მოსწავლეებს შევთავაზებ ჩემს მიერ შექმნილ რესურსებს.























კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება: 
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის   რეფლექსია


მასწავლებლის) სახელი და გვარი: ქეთო ცხადაძე
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:20.01..2020
II შეხვედრის თარიღი:24.01.2020.
III შეხვედრის თარიღი:30.01.2020
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო პროცესში.
II შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსი როგორც მოტივაციის ამაღლების საშუალება.
III შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის სახეები.
შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობის განსაზღვრა.
II შეხვედრის მიზანი:როგორ ამაღლებს სასწავლო რესურსი მოსწავლეთა მოტივაციას
III შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის სახეების გაცნობა,მათი გამოყენების  აუცილებლობა და თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.



როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
ვთვლი რომ პედაგოგის პროფესიულ საქმიანობაში მნიშვნელოვანია თანამშრომლობა კოლეგებთან.როდესაც მასწავლებლები ერთმანეთს ვუზიარებდით საკუთარ გამოცდილებას.ბევრი საინტერესო საკითხი გამოიკვეთა.მოგვიწია ინფორმაციები მოგვეძიებინა სხვადასხვა წყაროებიდან და
ამ მხრივ გამოცდილება შევიძინე.
შეხვედრის ძლიერი მხარე იყო ის რომ საკითხები წარმოდგენილი იყო ცხადად და გაიზარდა კოლეგების მოტივაცია.ვთვლი რომ შეხვედრაზე ნამდვილად მოხდა დასახული მიზნის მიღწევა,რადგან პედაგოგებმა შექმნეს  შეხვედრის პროდუქტი საინტერესო რესურსები და წარმოადგინეს.





როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
გაკვეთილზე მუდმივად ვიყენებ სხვადასხვა სახის რესურსებს, შეხვედრების შედეგად ბევრი საინტერესო იდეა დამებადა და განვახორციელე. აქედან გამომაქვს დასკვნა,რომ  გაკვეთილზე ჩემ მიერ გამოყენებულმა აქტივობებმა გაზარდა მოსწავლეთა
 მოტივაცია,უზრუნველყო მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში
 რაზეც დიდი გავლენა იქონია  მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსების გამოყენებამ.




კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება: 
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის   რეფლექსია


მასწავლებლის) სახელი და გვარი: ქეთო ცხადაძე
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი:
I შეხვედრის თარიღი:20.01.2020
II შეხვედრის თარიღი:24.01.2020
III შეხვედრის თარიღი:30.01.2020
შეხვედრის / შეხვედრების თემა:
I შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობა საგაკვეთილო პროცესში.
II შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსი როგორც მოტივაციის ამაღლების საშუალება.
III შეხვედრის თემა:სასწავლო რესურსის სახეები.
შეხვედრის / შეხვედრების  მიზანი:
I შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის მნიშვნელობის განსაზღვრა.
II შეხვედრის მიზანი:როგორ ამაღლებს სასწავლო რესურსი მოსწავლეთა მოტივაციას
III შეხვედრის მიზანი:სასწავლო რესურსის სახეების გაცნობა,მათი გამოყენების  აუცილებლობა და თავად მასწავლებლის მიერ შექმნილი რესურსების გაცნობა.


გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
სამუშაო შეხვედრებს ვატარებდით გაკვეთილების შემდეგ,მისი ხანგრძლივობა იყო დაახლოებით 90 წუთი.
დასაწყისში ვაკეთებდი მოხსენებას თემასთან დაკავშირებით.მასწავლებლებს გავაცანი ლიტერატურა,რესურსების გამოყენებასთან დაკავშირებით.ასევე შევეხეთ ელექტრონული რესურსების საკითხს.როგორც ცნობილია ასეთი სახის რესურსები გაკვეთილს ხდის საინტერესოსწარმოაჩენს მასწავლებლის კომპეტენციასმოსწავლეებს აქტიურად ჩართავს პროცესშიიძლევა ინტერაქტივის საშუალებას.აუდიო თუ ვიდეო მასალების გამოყენება მოსწავლეს პოზიტიურად განაწყობსუადვილებს სწავლებას და ამასთანავე უძლიერებს შინაარსისადმი ინტერესსამდიდრებს სასწავლო პროცესს.ასევე შევეხეთ პლაკატებს,სხვადასხვა სახის თვალსაჩინოებების გამოყენების საკთხს.მასწავლებლებს ავადაც შეუძლიათ თვალსაჩინოებების და პლაკატები დამზადება და გამოითქვა სურვილი რომ დაგვემზადებიანა ისინი.
შეხვედრებზე დაისვა კითხვები:რატომ არის  სასწავლო პროცესში რესურსების გამოყენება მნიშვნელოვანი?
      როგორ ეხმარება რესურსი მოსწავლეს  გაკვეთილის უკეთ გაგებაში.
      რა არის  თვალსაჩინოება.
      როგორი ხდება სასწავლო პროცესი რესურსების გამოყენების შედეგად?
      რატომ ხდება მოსწავლეთა მეტი ჩართულობა?
      რატომ იზრდება მოსწავლეთა მოტივაცია?
      ხდება თუ არა  მოსწავლეების აკადემიური მოსწრების გაუმჯობესება?
ეს იყო საკითხები რომლებიც ამომწურავად განვიხილეთ შეხვედრებზე,ვიმსჯელეთ და გავეცით ამომწურავი პასუხები.






როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
ვთვლი რომ პედაგოგის პროფესიულ საქმიანობაში მნიშვნელოვანია თანამშრომლობა კოლეგებთან.როდესაც მასწავლებლები ერთმანეთს ვუზიარებდით საკუთარ გამოცდილებას.ბევრი საინტერესო საკითხი გამოიკვეთა.მოგვიწია ინფორმაციები მოგვეძიებინა სხვადასხვა წყაროებიდან და
ამ მხრივ გამოცდილება შევიძინე.
შეხვედრის ძლიერი მხარე იყო ის რომ საკითხები წარმოდგენილი იყო ცხადად და გაიზარდა კოლეგების მოტივაცია.ვთვლი რომ შეხვედრაზე ნამდვილად მოხდა დასახული მიზნის მიღწევა,რადგან პედაგოგებმა შექმნეს  შეხვედრის პროდუქტი საინტერესო რესურსები და წარმოადგინეს.




როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
გაკვეთილზე მუდმივად ვიყენებ სხვადასხვა სახის რესურსებს,შეხვედრების შედეგად ბევრი საინტერესო იდეა დამებადა და განვახორციელე.
                                          აქედან გამომაქვს       დასკვნა,რომ  გაკვეთილზე ჩემ მიერ გამოყენებულმა აქტივობებმა გაზარდა მოსწავლეთა
 მოტივაცია,უზრუნველყო მოსწავლეთა მაქსიმალური ჩართულობა საგაკვეთილო პროცესში,  
რაზეც  დიდი გავლენა იქონია  მრავალფეროვანი სასწავლო რესურსების გამოყენებამ.
  



   
  













Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

კვლევა